Varför är Sverige en mångkultur? (Jonas Nilsson)

11.09.2021

Varför är Sverige en mångkultur? Jonas Nilssons dokumentär söker svaren i offentligt material och hos akademiska tyckare. Filmen må vara ett värdefullt inlägg i debatten, men det finns en större bakgrund som inte kan hittas i offentligt material. Själv växte jag upp omgiven av Sveriges maktelit, den ’elit’ som jag bevittnade instruera våra valda politiker, den ’elit’ som privat kallade kommunismen för ”deras redskap”, utan att vara kommunister själva.

Redan på 1970-talet talade jag med ’eliten’ om ersättningsbefolkning från Mellanöstern. Massinvandringen är en krigshandling, en av flera fronter som syftar till att dränera vita kristna, att utmatta dem med en mängd olika fabricerade problem. När allmänheten inte orkar ta mer skall de erbjudas en diktatorisk nyordning under ’eliten’.

Jag rekommenderar Nilssons film. Åtminstone en nivå av skeendet beskrivs utförligt, inom en begränsad kategori av förklaringar. Upplevelsen av filmen är litet som att höra en akademiker göra en ambitiös och omsorgsfull analys av den sovjetiska tidningen Pravda, samtidigt som han inte förstår att det finns ett kommunistparti bakom, med en agenda.

Till filmen vill jag spontant lägga Kalergiplanen samt ’elitens’ avsikt att systematiskt bryta upp alla vita reservat.

Akademiska tyckare i filmen beskriver dagens mångkultur som en olyckshändelse; men jag kan garantera att den inte uppstod av misstag.

Den bibliskt urgamla konflikten mellan edomiter och israeliter lever än idag, vilket syns i migrationskriget. Bakom edomiterna finns andra krafter.

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång